Huisregels

Onze Huisregels:

  • Wellness Azuur is binnen volledig rookvrij.
  • Verplicht gebruik van handdoeken op de banken van de finse sauna & infrarood, alsook in de relaxzetels, en dit om hygiënische redenen.
  • Het is verboden om producten toe te voegen aan de whirlpool en aan het opgietwater van de sauna.
  • Kinderen dienen steeds onder toezicht van volwassenen te blijven.
  • Huisdieren worden niet toegelaten om hygiënische redenen.
  • Voor het in gebruik nemen van de verschillende faciliteiten, dient u eerst een douche te nemen.
  • Ook na elk bezoek aan de sauna of infraroodcabine dient u een douche te nemen.
  • Wij verzoeken u bij reservatie een mail te sturen ter bevestiging van uw reservatie. Bij reservaties wordt er een voorschot van 20€ gevraagd die overgeschreven dient te worden. In een mail als antwoord op uw reservatie krijgt u hiervoor de gegevens. Indien u afbelt tot minstens 24 uur voor de reservatie wordt dit voorschot terugbetaald.
  • Bij het niet komen opdagen (no show) van een reservatie wordt er een hinderingskost van 20€ gerekend. U hebt 24 uur voor de reservatie tijd om af te bellen en deze kost te vermijden.
  • We bellen u ongeveer een kwartier voor het einde van uw bezoek. Nadien kan u dan de wellness verlaten en wordt er afgerekend. Bij het laattijdig verlaten van het privé saunacenter, rekenen wij €40 per uur aan (omgerekend naar de tijd die u te lang in de wellness bent gebleven), die wij bij de volgende klant in mindering zullen brengen.
  • 'Wellness Azuur' kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor gebeurlijke ongevallen, lichamelijke of materiële schade, verlies van goederen of foutief gebruik van het center en zal dus ook nooit in gebreke kunnen worden gesteld. Wellness Azuur zal ook niet verplicht zijn een schadevergoeding te betalen.
  • Wanneer schade wordt aangericht aan de door u gehuurde ruimte (in de Wellness) of de afdeling Massage, bent u verplicht de herstelling van deze schade te vergoeden en, wanneer de ruimte gesloten moet worden om deze reden, een schade vergoeding te betalen van € 250 per dag.
  • 'Wellness Azuur' heeft het recht om mensen te weigeren om om welke reden dan ook.
  • Er mogen geen eigen dranken (behalve water) genuttigd worden in het privé gedeelte.
  • Cadeaubonnen die de vervaldag voorbij zijn, kunnen onder geen enkel beding meer worden ingeruild. Klanten die voor de vervaldag laten weten dat het niet meer lukt om een reservatie te maken, kunnen een verlenging krijgen van 2 maand.
  • Bonnen uitgegeven door andere firma's (bv. groupon, social deal, ...) die de vervaldag voorbij zijn, kunnen onder geen enkel beding meer worden ingeruild. Klanten die voor de vervaldag laten weten dat het niet meer lukt binnen de termijn kunnen de bon met 2 maanden laten verlengen. Dan wordt er wel een administratieve kost van 20€ gevraagd en dient de bon voor de vervaldatum in ons bezit te zijn. U krijgt dan een cadeaubon van ons die nog 2 maanden geldig is. Deze cadeaubon kan dan niet meer verlengd worden.
  • Iedereen die een reservatie maakt bij "Wellness Azuur" verklaart zich automatisch akkoord met onze huisregels.
  • Iedereen die een cadeaubon of een bon van een andere firma (bv. groupon, social deal, ...) koopt voor een arrangement bij "Wellness Azuur" verklaart zich automatisch akkoord met onze huisregels.
  • Het gebruik van de inhoud (tekst, foto's, layout), zonder de schriftelijke toelating van de eigenaar, is streng verboden. Dit materiaal mag niet worden gekopieerd, gereproduceerd of verdeeld, volledig of gedeeltelijk, zonder de schriftelijke toelating van Wellness Azuur. Het is ook verboden zonder de toelating van de onderneming een hyperlink naar de website te creëren.
  • Op al onze rechtverhoudingen is het Belgische recht van toepassing. Voor geschillen tussen "Wellness Azuur" en onze klanten is de rechtbank van Gent bevoegd, tenzij door de wet een andere rechtbank wordt toegewezen.

Onze contactgegevens:

 

GSM: 0474/08.16.11 Wellness Azuur

Email: info@wellness-azuur.be Frans Van Ryhovelaan 204 - 9000 Gent